ЗМІСТ

 ВСТУП..........................................................................................................

 

РОЗДІЛ 1. Огляд літератури з питань інформації  та  інформаційних систем у банківському  маркетингу............................

                   

1.1. Розвиток наукової думки щодо концепції маркетингу в комерційному банку...............................................................

1.2. Значущість інформації в маркетингу в працях вітчизняних та зарубіжних авторів........................................................

1.3. Висвітлення концептуальних моделей МІС у теоретичних джерелах...........................................................................

1.4. Висновки................................................................................................

 

РОЗДІЛ 2. Теоретичні підходи до побудови МІС та методологія її моделювання у комерційному банку.............................

 

2.1. Проблеми автоматизації функцій управління в банківському  маркетингу в умовах сучасної інформаційної технології..

2.2. Принципи розробки і впровадження МІС комерційного банку.......................................................................................

2.3. Теоретичні основи формування структури МІС............................................................................................................

2.4. Методика структуризації цілей і функцій банківського маркетингу.  Визначення переліку задач управління...................

2.5. Висновки...................................................................................................................................................................

 

РОЗДІЛ 3. Дослідження формування структури МІС у банківській практиці…………………………………………………………

 

3.1. Формування маркетингової інформації в процесі управління комерційним банком……………………………………………

3. 2. Методичні прийоми   збирання   внутрішньої і  зовнішньої інформації у комерційному банку...........................................

3.3. Методи і моделі прийняття маркетингових рішень у банках.........................................................................................

3.4. Висновки...................................................................................................................................................................

 

РОЗДІЛ 4. Підвищення ефективності банківського маркетингу на основі МІС.....................................................................

 

4.1. Структура МІС та її першочергові задачі в комерційному банку...................................................................................

4.2. Розробка моделей і методів вирішення першочергових задач маркетингу в складі МІС комерційного банку.................

4.3. Підходи до проектування забезпечувальної частини МІС комерційного банку...........................................................

 

Список використаної літератури!!

  

 

Hosted by uCoz