ЗМІСТ
ВСТУП..........................................................................................................
РОЗДІЛ 1. Огляд літератури з питань інформації та інформаційних систем у банківському маркетингу............................
1.1. Розвиток наукової думки щодо концепції маркетингу в комерційному банку...............................................................
1.2. Значущість інформації в маркетингу в працях вітчизняних та зарубіжних авторів........................................................
1.3. Висвітлення концептуальних моделей МІС у теоретичних джерелах...........................................................................
1.4. Висновки................................................................................................
РОЗДІЛ 2. Теоретичні підходи до побудови МІС та методологія її моделювання у комерційному банку.............................
2.2. Принципи розробки і впровадження МІС комерційного банку.......................................................................................
2.3. Теоретичні основи формування структури МІС............................................................................................................
2.4. Методика структуризації цілей і функцій банківського маркетингу. Визначення переліку задач управління...................
2.5. Висновки...................................................................................................................................................................
РОЗДІЛ 3. Дослідження формування структури МІС у банківській практиці…………………………………………………………
3.1. Формування маркетингової інформації в процесі управління комерційним банком……………………………………………
3. 2. Методичні прийоми збирання внутрішньої і зовнішньої інформації у комерційному банку...........................................
3.3. Методи і моделі прийняття маркетингових рішень у банках.........................................................................................
3.4. Висновки...................................................................................................................................................................
РОЗДІЛ 4. Підвищення ефективності банківського маркетингу на основі МІС.....................................................................
4.1. Структура МІС та її першочергові задачі в комерційному банку...................................................................................
4.3. Підходи до проектування забезпечувальної частини МІС комерційного банку...........................................................
Список використаної літератури!!